To nie wy jesteście grubi, to cała reszta jest niedożywiona. - Garfield

niedziela, 1 września 2013

Sierpniowe DENKO


Dzisiaj mam dla Was pierwszy post z serii popularnego już "projektu Denko". Większość z Was zapewne kojarzy, o co tu chodzi, ale dla tych niezorientowanych napiszę króciutko. Będę pokazywała tu produkty, które zużyję w danym miesiącu - świetna dla mnie motywacja do wykańczania kosmetyków, które kupuję. Tym razem mam tutaj produkty zużyte w ciągu ostatnich dwóch tygodni sierpnia, bo wtedy właśnie powstał pomysł zbierania pustych opakowań.


Oriflame Nature Secrets, szampon do suchych i zniszczonych włosów z kokosem i pszenicą. Nie zachwyca. Ładnie pachnie, ale wydaje mi się, że nie pielęgnuje. Może ładnie czyści, ale nawet z odżywką nie powoduje, że suche włosy przestają być suche i łatwiej się rozczesują. A szkoda.


Essence Stay All Day 16h, podkład, kolor 10 soft beige. Cudowny. Moje trzecie w życiu opakowanie. Pod rząd! Świetnie matuje, długo utrzymuje się na skórze. Wart swojej ceny, bardzo niskiej ceny - warto dodać.


Timotei with Jericho Rose, odżywka Wymarzona Objętość. Denerwuje mnie mała pojemość. Czy naprawdę Timotei nie może wyprodukować dużych odżywek do wielkich szamponów? U mnie naprawdę ten kosmetyk schodzi jak woda, moje włosy wręcz pochłaniają te odżywki, ze względu na ich suchość i długość.


Diadem, błyszczyk, kolor nieznany. Na ściankach coś zostało, ale jest to kompletnie nie do wydobycia. Ładnie nabłyszcza, ale słabo pigmentuje. W sumie nic dziwnego, w końcu to błyszczyk, a nie pomadka. Niemniej jednak jestem z niego średnio zadowolona, używałam raczej od święta. Może to przez specyficzny zapach, bo podobało mi się w nim to, że nie wysuszał ust.


Oriflame Essentials, uniwersalny krem do twarzy i ciała. Fenomenalny zapach arbuza. Na minus wydajność i pojemność, co to jest 150ml w mikroskopijnym opakowanku? Szkoda, że nie ma go więcej. Nawilżał na kilka godzin, nie było długotrwałego efektu. Z radością zamieniłam na balsam z Farmony.


Używałyście któregoś z zadenkowanych produktów? Czy Wasze odczucia były podobne?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze! Dużo dla mnie znaczą, lubię poznawać opinie innych :)
Jeśli chcesz zostawić link do siebie - nie krępuj się. Nie chcę tylko, żeby była to nachalna reklama - najpierw sensownie skomentuj wpis.

Miłego czytania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Caro-Beauty.pl, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena