To nie wy jesteście grubi, to cała reszta jest niedożywiona. - Garfield

niedziela, 15 września 2013

Mój mały przegląd Woman's Helath


Wiem, że ten numer Woman's Helath już od dość długiego czasu znajduje się na sklepowych półkach, ale ja swój egzemplarz zakupiłam dopiero niedawno, a jeszcze później znalazłam czas na jego lekturę. Ogólnie idzie w dobrym kierunku - jeszcze ciekawszy niż numer pierwszy, więcej w nim ciekawych i przydatnych artykułów. Poniżej to, co zainteresowało mnie najbardziej. Ale nie wszystko, co to to nie! Zajrzyjcie sami po resztę ;P

Baardzo obszerny artykuł o tym, co w pokarmach się znajduje i jakie składniki znajdują się gdzie. No i oczywiście produkty, w których czegoś jest najwięcej. Witaminy, minerały, makro i mikroelementy. Skarbnica wiedzy dla tych, którzy do swojej diety podchodzą bardzo poważnie i uważnie planują każdy posiłek.

Porównanie ćwiczeń na bieżni i orbitreku. Od dawna zastanawiam się nad pójściem na siłownię, bardzo chcę się w końcu wybrać, jednak fundusze mi na to na razie nie pozwalają. Bieganie w samotności u mnie nie wchodzi w grę, dużego psa nie mam niestety, żeby zatrudnić go w roli prywatnego body-guarda. Mój T. biegać nie może, bo ma problemy z kolanem. Wszystko przeciwko mnie. No, ale jak już się na siłowni znajdę to na pewno rady wezmę pod uwagę ;)

Coś dla śpiochów cierpiących na bezsenność. Takich jak ja, po prostu. Czasami coś nie daje mi spokoju, nie mogę spać, wiercę się i kręcę, a tu przychodzi taka o gazetka i ma dla mnie kilka stron całkiem ciekawych i przydatnych rad dotyczących szybkiego zasypiania i skutecznego wysypiania się. Dziękuję!

No i ostatnia ciekawostka. Bardziej technologiczna ;) Ja, po mojej czteromiesięcznej bitwie z operatorem, odzyskałam iPhone'a i już mniej mam problemów z szybko wyładowującą się baterią, ale i tak rady Women's Health są przydatne. Dobrze wiedzieć, co konkretnie można zrobić, by przełużyć żywotność baterii i mieć to wypunktowane krok po kroku.

Czytałyście ten numer? Co przypadło Wam do gustu? No i oczywiście, czekacie na następny? ;)

1 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc, jeśli już kupowałam jakieś periodyki, to były to "Newsweek" i "Fokus. Historia" (jestem dziwna, nie przejmować się), a gazetki urodowe najczęściej podkradałam koleżankom, ale Woman's Health wygląda naprawdę fajnie. Na pewno przyjrzę się jej przy najbliższej wizycie w sklepie. ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Em

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze! Dużo dla mnie znaczą, lubię poznawać opinie innych :)
Jeśli chcesz zostawić link do siebie - nie krępuj się. Nie chcę tylko, żeby była to nachalna reklama - najpierw sensownie skomentuj wpis.

Miłego czytania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Caro-Beauty.pl, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena